Friday 18 July 2008

Esok Balik Malaysia - 19 July 2008

tak sabar nya nak balik...dah tak boleh tido pulak malam nie.....esok bertolak dari Loughborough jam 2 petang...naik teksi..........sedih jugak bila dah last2 day nie.......dikesempatan ini aku nak say thank you pada semua yang sudi menjemput kami menjamu selera dari siang hingga ke malam........mcm2 hidangan n sedap2 pulak tu...many thank to all.......................bersusah payah mereka masak walaupun dengan kesebokan kerja n Loughborough family day 2008 tapi tetap jugak sempat untuk menjamu kami...terima kasih yang tidak terhingga...........
Flight aku pukul 10 malam esok (19 july 2008)......and sampai Malaysia Ahad petang (20 July 2008) dimana tarikh ini ialah Anniversary aku yang ke 7 .......sampai aje kat KLIA aku nak makan KFC...huhuhuu..........aku tak dapat nak upload gambar masuk kat blog nie sebab semua peralatan dah masuk kontena........tunggu!!!!!!!!!!!.....hehehheh.......doakan Kami selamat sampai diMALAYSIA...................jumpa lagi di sana.......

2 comments:

weeda said...

kak ucu.. happy anniversary yg ke tujuh.. makan kfc nanti ingat weeda tau

Ariffna said...

WEEDA..CEPAT2 BALIK...LAGI SERONOK DUDUK MALAYSIA...HEHEHHE